گردهمایی مدیران روابط عمومی استان ها

رییس سازمان مرکزی گفت: سیاست اتحاد استراتژیک با همه ذینفعان اولویت سازمان در این دوره بوده و حوزه اجتماعی، ارتباطات و روابط عمومی مسؤولیت مستقیم در این حوزه را بر عهده دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سنم، شاهرخ رمضان نژاد در گردهمایی ویدئوکنفرانسی مدیران روابط عمومی سازمان نظام مهندسی استان ها که به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد، با اشاره به اهمیت کار روابط عمومی ها در سازمان گفت: روابط عمومی نقش اصلی در تبیین و پیشبرد اهداف سازمانی داشته و جریان سازی و محتوا سازی و همچنین ایجاد نهضت تحقق اهداف سازمان بایستی از اولویت های کاری روابط عمومی ها باشد.

وی افزود: کار روابط عمومی در حوزه ساز و کارها و امور اجتماعی بوده و چون این ها را نمی‌توان با معیارهای کمی اندازه گرفت، لذا آن طور که باید، به طور محسوس دیده نمی شوند.

رییس سازمان مرکزی با تأکید بر این که توجه به ساز و کارها عامل سازندگی یک جامعه می باشد، اظهار داشت: منابع انسانی عامل توسعه بوده و بالا بردن آگاهی و معرفت انسان موجب توسعه منابع انسانی خواهد شد و هیچ دارایی به اندازه منابع انسانی آگاه و کارآمد نمی‌تواند نقش پیشران برنامه ها را ایفاء نماید.

شاهرخ رمضان نژاد تصریح کرد: در حوزه روابط عمومی و فعالیت های اجتماعی، بایستی موضوع ارتباطات و تعاملات دوطرفه و موضوعات اجتماعی در اولویت قرار داده شده و برجسته شوند.

وی گفت: بحث ارتباطات اساساً یک نیاز بشری بوده و بر این اساس، ما باید این ارتباطات از نوع انسانی را توسعه داده و روابط و ارتباطات دو طرفه را ایجاد و تقویت نماییم.

رییس سازمان مرکزی گفت: ارتباطات نیاز زندگی امروزه بشری بوده و ضمن کم کردن کاستی ها و نقصان ها، موجبات فراهم شدن پیشرفت ها در زندگی اجتماعی شده است و امروزه فناوری های جدید به کمک انسان آمده تا ما رسالت خود را در حوزه کشاورزی به نحو احسن انجام دهیم.

وی با تأکید بر نقش مشارکت های مردمی در پیشبرد اهداف بخش، بیان کرد: ما اگر می خواهیم مردم را به عنوان پیشران ‌های برنامه‌های تدوین شده همراه خود سازیم، بایستی ارتباطات و تعاملات دو طرفه را ایجاد و تقویت نماییم.

رمضان نژاد گفت: با توجه به این که در این دوره سیاست های متفاوتی اتخاذ شده است، لذا تبیین و تشریح این سیاست ها که وظیفه اصلی حوزه روابط عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان است،  می تواند در پیشبرد اهداف سازمانی کارآمد و مؤثر واقع شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − هفت =