انتصاب رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی جمهوری اسلامی ایران

طی حکمی از طرف رییس جمهوری اسلامی ایران انجام شد:
انتصاب رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی جمهوری اسلامی ایران

 

آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران طی حکمی مهندس حجت اله علیمحمدی را به سمت رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سنم، در بخشی از این حکم آمده است: در اجرای ماده (۱۲) قانون تأسیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی جمهوری اسلامی ایران و بنا بر پیشنهاد شورای مرکزی آن سازمان، به موجب این حکم به عنوان رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی جمهوری اسلامی ایران منصوب می شوید.

در این حکم، تلاش و برنامه ریزی هوشمندانه در راستای حفظ منابع پایه تجدید شونده و ظرفیت های خدادادی با هدف دستیابی به خود کفایی و امنیت غذایی، افزایش میزان نفوذ دانش و بهره مندی از علوم روز در بخش های مختلف کشاورزی، اتخاذ تمهیدات لازم جهت ارتقای بهره وری در این حوزه با استفاده از ظرفیت دانشگاهیان و نخبگان، برقراری عدالت در تعرفه های خدمات حوزه های مرتبط با سازمان؛ اشراف موثر و هوشمند بر فرآیند تشکیل شوراهای استانی و صدور و واپایش پروانه های فعالیت اعضاء، اعمال نظارت دقیق و جامع بر حسن اجرای قوانین و مقررات مربوط به حوزه کشاورزی و پشتیبانی از تشکل های حرفه ای و مهندسی این حوزه با تاکید بر فعال سازی ظرفیت های مردمی در چارچوب قوانین مصوب از مهمترین انتظارات رییس جمهور از رییس سازمان ذکر شده است.

پیام تبریک سال نو

رئیس سنم استان پیام تبریکی به مناسبت فرارسیدن سال 1403 منتشر نمود:

دوره آموزشی مسئولین فنی گلخانه

برگزاری دوره آموزشی مسئول فنی واحدهای گلخانه ای ویژه مسئولین فنی فعلی و افراد جدید

❗️حضور مسئولین فنی فعلی در دوره مذکور الزامیست

بیانیه شرکت در انتخابات 11 اسفندماه 1402

اکنون و در چهارمین دهه از انقلاب اسلامی، مشارکت حداکثری مردم درتعیین سرنوشت خود تضمین کننده امنیت، استقلال و آزادی ملت سربلند ایران اسلامی بوده و جواب دندان شکنی به یاوه گویان و بدخواهان این ملت شریف خواهد داد. با مرور حوادث و اتفاقات گذشته بطور قطع میتوان گفت که این مردم ضمن دفاع از آرمان های انقلاب عزیزمان همواره و در همه میدان ها حضور پررنگ داشته اند و در دفاع از میهن اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نمی نمایند.

در آستانه برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، دشمن همانند سنوات گذشته با طراحی سناریوهای ساختگی متفاوت سعی در کم اهمیت جلوه دادن این رویداد مهم در پیش چشم جهانیان دارد که این بار هم با تدابیر و رهنمون های مقام معظم رهبری( مدظله العالی) و حضور حداکثری ملت فهیم ایران در عرصه انتخابات، این نقشه ها قبل از اجرا نقش برآب شده و صلابت و قدرت جمهوری اسلامی ایران بازهم در دنیا زبانزد خواهد شد.

سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خراسان شمالی نیز بدینوسیله از کلیه اعضا،بهره برداران، مهندسین کشاورزی و خانواده های محترم ایشان جهت حضور پرشور در حماسه 11 اسفندماه دعوت بعمل می آورد تا همگام با سایر آحاد مردم، برگ زرین دیگری بر افتخارات استانمان بیافزاییم.

 

ذکریا محمدیاران

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خراسان شمالی

 

1402بیانیه انتخابات

بیانیه رئیس سازمان به مناسبت روز مهندسی

پیام تبریک رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خراسان شمالی به مناسبت روز مهندسی:

پنجم اسفندماه، زادروز حکیم فرزانه و دانشمند بزرگ ایرانی خواجه نصیرالدین طوسی است که به نام روز ملی مهندسی در جهت تجلیل از مقام مهندسان به عنوان پیشگامان عرصه سازندگی نامگذاری شده و نشان دهنده نقش بسزای این قشر در پیشرفت و آبادانی میهن عزیزمان می باشد.

اهمیت کشاورزی و دامپروری به دلیل مرتبط بودن آن با سفره مردم برهمگان مبرهن است و مهندسین شاخه های مختلف کشاورزی،محیط زیست و منابع طبیعی با تاثیر مستقیم بر افزایش راندمان تولید و خودکفایی در این عرصه،نقش بسزایی در تزریق دانش و تکنولوژی های نوین به کشاورزی سنتی دارند.

لذا اینجانب ضمن گرامیداشت این روز و تبریک آن به تمامی مهندسین و علی الخصوص جامعه بزرگ مهندسین کشاورزی،منابع طبیعی و محیط زیست ،از خداوند متعال توفیق روزافزونتان را خواستارم.

ذکریا محمدیاران
رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خراسان شمالی

تخفیف “پنجاه درصدی” تمدید عضویت برای اعضای حقیقی و حقوقی

 شورای مرکزی به مناسبت “روز مهندسی” تصویب کرد:

تخفیف “پنجاه درصدی” تمدید عضویت برای اعضای حقیقی و حقوقی

شورای مرکزی به مناسبت ۵ اسفند ماه (روز مهندسی)، تخفیف “پنجاه درصدی” در تمدید عضویت برای اعضای حقیقی و حقوقی از پنجم تا پایان اسفند ماه ۱۴۰۲ را تصویب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سنم، اعضای حقیقی و حقوقی سازمان می توانند در زمان یاد شده با مراجعه به سامانه سانکا منوی زیر سیستم عضویت از تخفیف در نظر گرفته شده بهره مند شوند.

برگزاری آزمون مسئولین فنی دام و طیور

قابل توجه کارشناسان دام و طیور:

 

✅برگزاری آزمون مسئولین فنی دام و طیور

🔹جهت ثبت نام در آزمون مذکور به سامانه آموزش (سانکا) مراجعه نموده و درصورت بروز مشکل و ابهام با شماره تلفن 09157428076 تماس حاصل نمایید.

🔹مهلت ثبت نام: 23 بهمن ماه

🔹شرکت در آزمون مذکور برای تمامی مسئولین فنی فعلی الزامی می باشد.

🔻روابط عمومی سازمان

🌐کانال تلگرام:
https://t.me/nkhagrieng
🌐کانال ایتا:
https://eitaa.com/nkhagrieng

برگزاری دوره آموزشی مسئول فنی پرورش دام سنگین

برگزاری دوره آموزشی مسئول فنی پرورش دام سنگین- روز اول

مدرس: مهندس حسین خانی

🔻روابط عمومی سازمان

🌐کانال تلگرام:
https://t.me/nkhagrieng
🌐کانال ایتا:

https://eitaa.com/nkhagrieng