مراکز خدمات کشاورزی و منابع طبیعی غیردولتی در خط مقدم جنگ با کم دانشی می باشند

رییس سازمان مرکزی با اشاره به مشکل کم دانشی در محیط های تولیدی محصولات کشاورزی، گفت: مراکز خدمات کشاورزی و منابع طبیعی غیردولتی به عنوان کانون های اشاعه دانش و اطلاعات کشاورزی در محیط های تولیدی، در خط مقدم جنگ با کم دانشی می باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان مرکزی، شاهرخ رمضان نژاد در ارتباط تصویری بر خط با مجری و کارشناسان امور مراکز خدمات کشاورزی و منابع طبیعی غیردولتی برخی از استان ها، با تاکید بر ضرورت دانش جمعی و سازمانی گفت: سازمان در این دوره با رویکردی متفاوت سیاست ها و برنامه های خود را بر مبنای اتحاد استراتژیک با همه ذینفعان پایه ریزی کرده است.

وی افزود: سازمان نظام مهندسی ضمن تقویت وجهه مردمی و وظیفه مندی خود در قبال جامعه کشاورزی و کشاورزان، برنامه ها و سیاست های خود را برای ارائه خدمات به کشاورزان و کشاورزی طراحی و تدوین کرده است.

در این گفتگوی ویدئوکنفرانسی، رییس سازمان مرکزی با اشاره به شکل گیری مراکز بر مبنای دو شاخص خوداتکایی و داوطلبانگی، تصریح کرد: سازمان در خصوص مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی نقش پیشتیبان را داشته و با هویت بخشی و اعتبار بخشی به این مراکز، اعتماد عمومی که مهمترین سرمایه در کسب و کار است را برای این مراکز فراهم می آورد.

شاهرخ رمضان نژاد با تاکید بر شکل گیری این مراکز خدمات غیردولتی در مراکز دهستان ها گفت: مهمترین مأموریت سازمان نظام مهندسی انتقال و اشاعه دانش و اطلاعات کشاورزی در محیط های تولید برای افزایش بهره وری است و این ماموریت را با رویکرد مردمی کردن امور، از طریق مراکز خدمات غیردولتی در نزدیکترین نقطه به محیط های تولید دنبال می کند.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 − دو =