بیانیه شرکت در انتخابات 11 اسفندماه 1402

اکنون و در چهارمین دهه از انقلاب اسلامی، مشارکت حداکثری مردم درتعیین سرنوشت خود تضمین کننده امنیت، استقلال و آزادی ملت سربلند ایران اسلامی بوده و جواب دندان شکنی به یاوه گویان و بدخواهان این ملت شریف خواهد داد. با مرور حوادث و اتفاقات گذشته بطور قطع میتوان گفت که این مردم ضمن دفاع از آرمان های انقلاب عزیزمان همواره و در همه میدان ها حضور پررنگ داشته اند و در دفاع از میهن اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نمی نمایند.

در آستانه برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، دشمن همانند سنوات گذشته با طراحی سناریوهای ساختگی متفاوت سعی در کم اهمیت جلوه دادن این رویداد مهم در پیش چشم جهانیان دارد که این بار هم با تدابیر و رهنمون های مقام معظم رهبری( مدظله العالی) و حضور حداکثری ملت فهیم ایران در عرصه انتخابات، این نقشه ها قبل از اجرا نقش برآب شده و صلابت و قدرت جمهوری اسلامی ایران بازهم در دنیا زبانزد خواهد شد.

سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خراسان شمالی نیز بدینوسیله از کلیه اعضا،بهره برداران، مهندسین کشاورزی و خانواده های محترم ایشان جهت حضور پرشور در حماسه 11 اسفندماه دعوت بعمل می آورد تا همگام با سایر آحاد مردم، برگ زرین دیگری بر افتخارات استانمان بیافزاییم.

 

ذکریا محمدیاران

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خراسان شمالی

 

1402بیانیه انتخابات

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × پنج =