قابل توجه اعضای حقیقی و حقوقی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی

قابل توجه اعضای حقیقی و حقوقی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی

(ويرايش اطلاعات عضویت و درج اطلاعات حساب بانكي)

بدین وسیله به اطلاع اعضای حقیقی و حقوقی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی می رساند؛ با پيگيري های مستمر انجام شد، بر اساس دستورالعمل هاي بانك مركزي، درگاه پرداخت جديد توسط شركت تجارت الكترونيك پارسيان در اختيار سازمان قرار گرفت و در سامانه سانكا نيز پياده سازي و تست پرداخت و تسويه وجوه آن نيز با موفقيت انجام شد.

بر این اساس و طبق اعلام شركت مذكور و مطابق الزامات بانك مركزي و شاپرك در خصوص شركاي تجاري درگاه هاي پرداخت، لازم است اعضايي (حقيقي و حقوقي) كه قصد اعلام شماره شبا به منظور بهره مندي از سيستم ارجاع كار را دارند، نسبت به ويرايش اطلاعات و درج شماره شبا از ليست بانك هاي موجود در صفحه درج اطلاعات حساب بانكي اقدام نموده و اقلام اطلاعاتي جديد مورد درخواست شاپرك را در سامانه درج نمايند.

گفتنی است اقلام اطلاعاتي مورد نياز در سامانه سانكا هم اكنون، هم در بخش عضويت جديد و هم در بخش ويرايش اطلاعات پياده سازي شده و توسط اعضای قابليت درج و تكميل را دارند.

بديهي است اعضايي كه سابق بر اين، شماره شبا آنها تاييد شده است، نيازي به ويرايش شماره شبا و تغيير اطلاعات خود در اين مقطع زماني  ندارند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − شانزده =