پیام نوروزی رئیس سازمان

بسمه تعالی

مژده اي دل که دگرباره بهار آمده است                     خوش خرامیده و با حسن و وقار آمده است

فرارسیدن بهار همواره نویدبخش شروعی دوباره برای طبیعت و انسان و امیدبخش روزهای بهتر با تکیه بر تصمیمات و ایده های تازه بوده است. بهار فصل شکوفایی و سرزندگی است و نوروز باستانی نیز به‌عنوان نگین درخشان فرهنگ و تمدن ایران‌زمین شناخته می شود.

سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خراسان شمالی در سالی که مزین به شعار ” تولید،پشتیبانی ها، مانع زدایی ها” از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بوده طبق سنوات گذشته علیرغم همه گیری ویروس کرونا، با تمام قوا درجهت پیشبرد اهداف عالیه این سازمان اهتمام ورزیده است و در سایه الطاف الهی و همچنین همیاری و تلاش بی وقفه کارشناسان،همکاران و مدیران استانی شاهد شکوفایی و رونق بخش کشاورزی،منابع طبیعی و محیط زیست بودیم. لذا امید است با استعانت از پروردگار یکتا و کمک شما بزرگواران در سال 1401 نیز بتوانیم بیش از پیش در این مسیر گام برداریم.

با توجه به درپیش رو بودن ششمین دوره انتخابات سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی از تمامی کارشناسان و اعضای محترم سازمان تقاضا دارم با حضور پرشور در این رویداد مهم ، آینده را با دستان خود رقم بزنید و همچنین برگی دیگر به افتخارات استان عزیزمان بیفزایید.

ضمن تقدیر و تشکر از همراهی بی دریغ یکایک شما بزرگواران،درسال جدید از خدای متعال نابودی ویروس کرونا و همچنین شادکامی، سلامت و بهروزی را برای حضرتعالی و خانواده محترمتان خواستارم.

 

اسماعیل شیرغانی

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خراسان شمالی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − 3 =